ID: 33613
Beskrivning
HondaCBR900RR med turbo.
Förlängd sving (original medföljer), ny kedja och nya drev. Nya däck och hjullager. Blästrade och lackade fälgar.
Går jättebra i motor och låda, helt jämnt och fint på alla gaspådrag och varvtal.
Sänkt och förlängd så det axar på riktigt bra :)
1992 kåpor (slitna)
Streetfighter lyse medföljer
Motor:
919cc årsm1999. 8,6 i komp, intercooler, TD04HL-20T turbo med billet kompressorhjul, nya lager och nytt kompressorhus, kinugawa 0,8bar wastegate, pysventil för högre tryck.
Hårdare kibblewhite ventilfjädrar, nya ramlager och vevstakslager. MCXpress hayabusa kopplingsfjädrar. Nya fiber och stållameller i kopplingen.
APE pinnbultar i topplocket. Timade kamaxlar.
Malpassi bränsletrycksregulator, ny bränslepump Walbro GSL392.
Motorn nybyggd= toppskick!
204hk på hjulet idag,
finns mer om man vill plocka ur de, 1.2-1,3 bör ge ca 230-240hk
Även nytt bakdäck medföljer
Förlängd sving (original medföljer), ny kedja och nya drev. Nya däck och hjullager. Blästrade och lackade fälgar.
Går jättebra i motor och låda, helt jämnt och fint på alla gaspådrag och varvtal.
Sänkt och förlängd så det axar på riktigt bra :)
1992 kåpor (slitna)
Streetfighter lyse medföljer
Motor:
919cc årsm1999. 8,6 i komp, intercooler, TD04HL-20T turbo med billet kompressorhjul, nya lager och nytt kompressorhus, kinugawa 0,8bar wastegate, pysventil för högre tryck.
Hårdare kibblewhite ventilfjädrar, nya ramlager och vevstakslager. MCXpress hayabusa kopplingsfjädrar. Nya fiber och stållameller i kopplingen.
APE pinnbultar i topplocket. Timade kamaxlar.
Malpassi bränsletrycksregulator, ny bränslepump Walbro GSL392.
Motorn nybyggd= toppskick!
204hk på hjulet idag,
finns mer om man vill plocka ur de, 1.2-1,3 bör ge ca 230-240hk
Även nytt bakdäck medföljer